۱۳ بهمن ۱۳۸۷، ۱۳:۵۴

12 بهمن هم گذشت؛

خبری از استخدام 10 هزار نیروی پرورشی و تربیت بدنی نشد

خبری از استخدام 10 هزار نیروی پرورشی و تربیت بدنی نشد

برخلاف وعده قبلی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر صادر کردن حکم استخدام 10 هزار معلم حق التدریسی و پرورشی و تربیت بدنی پذیرفته شده در آزمون سال گذشته این وزارتخانه هیچ بخشنامه یا دستورالعملی در این رابطه به استانها ابلاغ نشده است.

تعدادی از معلمان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته وزارت آموزش و پرورش طی تماسهای مکرر خود با خبرگزاری مهر با اعلام این مطلب عنوان می کنند که " طی مراجعات خود به سازمانهای آموزش و پرورش شهرمان برای صدور احکام استخدامی، مسئولان سازمان از این جریان اظهار بی اطلاعی کرده و عنوان می کنند که تا کنون هیچ بخشنامه ای در این زمینه به دست ما نرسیده است."

این در حالی است که وزیر آموزش وپرورش در نشست مشترک خود با فراکسیون فرهنگیان که هفته گذشته در باشگاه فرهنگیان برگزار شد از صدور حکم این دسته از معلمان در دهه فجر خبر داده بود.

البته در آذرماه امسال نیز استخدام 10 هزار مربی پرورشی و حق التدریس طی دهه فجر در کمیته آموزش و پرورش مطرح و از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس قطعی شده بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنوز بخشنامه ای مبنی بر صدور احکام استخدامی معلمان پذیرفته شده در آزمون استخدامی ابلاغ نشده است.

هنوز بخشنامه ای مبنی بر صدور احکام استخدامی معلمان پذیرفته شده در آزمون استخدامی ابلاغ نشده است

همچنین مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز از عدم ابلاغ بخشنامه ای در این زمینه به خبرنگار مهر خبر داد.


علت عدم صدور احکام استخدامی را پیگیری می کنیم

اما رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار مهر گفت: علت عدم صدور احکام استخدامی 10 هزار مربی پرورشی و تربیت بدنی و حق التدریس را پیگیری می کنیم ولی بعید می دانم که وزیر آموزش و پرورش خلف وعده کند و احکام استخدامی این 10 هزار نفر را که در آزمون سال گذشته پذیرفته شده بودند صادر نکند.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هرحال آموزش و پرورش فرصت دارد که تا 22 بهمن ماه همزمان با پایان دهه فجر این احکام را صادر کند و اگر این امر صورت نگیرد بعد از آن مجلس وارد عمل می شود.

کد خبر 826040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha